Politica Retur

Politica de Retur

Conform OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, 
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la contractul de vânzare-cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Prin urmare, Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul achiziționat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Conform Art. 16.din aceeași OUG, consumatorul nu are dreptul să denunțe unilateral prezentul contract și sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9 - 15, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, următoarele: 
a) Produsele executate după specificațiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.


ATENȚIE
Contractul având ca obiect achiziționarea de către Cumpărător a invitațiilor sau papetăriei și accesoriilor personalizate nu poate fi denunțat unilateral de către acesta, termenul de 10 zile lucratoare menționat anterior, nefiind aplicabil.


RETURNAREA PRODUSELOR SAU A ELEMENTELOR CARE TREBUIE REFĂCUTE/RETUȘATE/REPARATE
Cumpărătorul are obligația să returneze produsele sau elementele care compun produsul, după cum solicită Vânzătorul, în starea inițială în care au fost primite, în ambalajul original și numai prin Fan Courier la adresa: Jud Ialomița, localitatea Slobozia, str. Nordului, bl. C1, sc. D, parter.